Back to Top

Verzendingen en garanties

Levertijd

Als het product bij ons op voorraad is, wordt deze bij bestelling en na betaling vˇˇr 14:00 uur dezelfde werkdag nog verstuurd. De bestelling wordt dan in de regel de volgende werkdag bij het door u opgegeven adres aangeboden. Is het product niet op voorraad wordt er door ons middels telefoon of e-mail contact met u opgenomen om een afspraak te maken voor nalevering of even te wachten tot verzending compleet verstuurd kan worden. U kunt voor vragen omtrent levertijden altijd via het reactieformulier contact opnemen. Na contact met onze leverancier krijgt u direct antwoord! Mocht er onverhoopt in (een deel van) uw bestelling vertraging ontstaan wordt u hier uiteraard tijdig over ge´nformeerd.
Let er op dat wanneer u bij uw bestelling heeft gekozen voor de betaaloptie "vooruit betalen per bank" de bestelling verzonden wordt zodra uw betaling bij ons binnen is. In de regel betekent dit dat de levertijd 2 Ó 3 werkdagen langer wordt.

Verzendkosten

De verzendkosten bedragen €6.95 binnen Nederland. Uitzonderingen zijn producten langer dan 1,75 meter daarvoor zijn de verzendkosten € 14.50 (verzending via UPS) Voor deze verzendkosten wordt uw pakket tot 3 maal toe aangeboden. Bij drie keer niet thuis wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde depot/postkantoor gebracht alwaar u het pakket kunt afhalen. Uiteraard krijgt u een bericht daarvan in uw brievenbus. U kunt met Track & Trace u zending volgen. Deze krijgt u per email als het pakketje is aangemeld bij TNT.

Overige informatie

U ontvangt na bestelling regelmatig per e-mail een overzicht met uw bestelstatus. De status en eventuele opmerkingen over uw bestelling kunt u ook vinden op uw eigen "mijn account" pagina. Zodra u van ons een e-mail heeft ontvangen met de bestelstatus "Bestelling verzonden" zal uw bestelling in de regel de volgende werkdag aangeboden worden.

Algemeen

Bij iedere afgeleverde bestelling ontvangt u een factuur. Deze factuur dient naast aankoopbewijs van uw bestelling ook als garantiebewijs. In sommige gevallen, vooral bij elektronische apparatuur, worden er door de fabrikant ook garantiepapieren meegeleverd. Bewaar deze goed samen met uw factuur, stuur niets op. Mocht er onverhoopt een defect optreden aan uw product dan heeft u beide nodig om aanspraak te maken op de garantie. Het bewaren van deze garantiepapieren is te alle tijde uw eigen verantwoordelijkheid; er worden geen kopieŰn verstrekt.

Reparaties & Garantie

Uiteraard heeft u bij alle door ons geleverde producten recht op garantie. De duur van de garantie is standaard 3 maanden, tenzij anders vermeld op uw factuur of aankoopnota. Mocht er onverhoopt iets defect gaan aan het door u gekochte product dan kunt u aanspraak maken op deze fabrieksgarantie, door uw product bij ons ter reparatie aan te bieden. Wij verzorgen voor u het verdere reparatietraject. Of uw product binnen de garantievoorwaarden valt is te alle tijde ter beoordeling van de betreffende reparateur.

Retouren

Indien u uw product per post aan ons wilt retourneren heeft u een RMA (retour met autorisatie) nummer nodig. Dit nummer kunt u via ons reactieformulier aanvragen. U draagt zelf de kosten voor het versturen van uw product. Wij nemen, mits het product onder de garantievoorwaarden van de reparateur valt, de kosten voor verzenden naar u terug, voor onze rekening. Let op: ongefrankeerde zendingen of zendingen zonder RMA nummer worden niet geaccepteerd! Nadat de aanvraag in behandeling is genomen door onze technische dienst, ontvangt u een RMA nummer en instructies met betrekking tot het versturen van het product.

Contact opnemen

Technische vragen aan onze technische dienst kan altijd via het email adres info@veiligwonenwinkel.nl.
Volgende