Garantie

Garantie en reparatie

Een garantie geeft extra rechten aan jou als koper, maar is altijd voor een bepaalde duur en met soms met bepaalde voorwaarden (door de fabrikant bepaald). Voor het recht op garantie heb je een bewijs van aankoop van het product nodig. Hieronder de meest gestelde vragen en antwoorden over het garantie en reparatie van je product.

  • Heb ik garantie op mijn artikel?

    Wij garanderen dat je bij ons een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken, dit is de wettelijke productgarantie. Deze worden ook toegelicht op de website van ConsuWijzer. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice en dan zorgen wij voor herstel, vervanging of terugbetaling van het aankoopbedrag als er geen oplossing blijkt te zijn.


  • Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

    Je factuur of aankoopbewijs is ook direct je garantiebewijs.


  • Hoelang geldt de garantie?

    Dat hangt van het artikel af. De garantie die wij je bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant.


  • Wat doe ik als mijn product defect is?

    Mocht er iets defect zijn aan je aangekochte product, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen zo snel en zo goed mogelijk naar een oplossing zoeken. Soms wordt een onderdeel vervangen, soms krijg je een nieuw exemplaar of we zoeken een andere passende oplossing.